پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن دهم ذی الحجه موسم رستگاری حج و عید بزرگ و خجسته قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهم ذی الحجه، روز کمال و رهیدن از بند تعلقات دنیوی و جشن رهایی از اسارت نفس، و وسوسه های شیطانی، تجلی گاه عبودیت و زیبا ترین جلوه خضوع خالصانه در برابر پروردگار سبحان و یاد آور خاطره جاودانگی و ایثار است.
عید سعید قربان از بزرگترین اعیاد اسلامی و عید تسلیم شدن در برابر فرمان الهی و اطاعت از دستور پروردگار سبحان است. این روز بزرگ جلوه ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می‌کند و آینده ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می‌دهد. انسان های مومن در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایشان، آمادگی لازم را برای حضور در قربانگاه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی در خود، تمهید می کنند و سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود می آورند.
اینجانب فرارسیدن دهم ذی الحجه، موسم رستگاری حج و عید بزرگ و خجسته قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امیدوارم همگان از برکات معنوی این ایام بهره مند گردند.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =