پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تاسوعا و عاشورای حسینی، حماسه پیروزی خون بر شمشیر و تقابل حق و باطل بود. ‌روزی که یزیدیان، با قساوت و بی رحمی تمام بر فرزندان پیامبر اسلام (ص) و اصحاب با وفای ایشان شوریدند و با خوی وحشیگری خویش به زنان و کودکان نیز رحم نکردند.
نهضت حسینی و واقعه جانسوز کربلا آنچنان بر قلب ها تاثیر گذارده است که همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.
بدینوسیله فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است در پرتو الطاف الهی همواره ادامه دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

مؤمنی عنوان کرد: ساماندهی انتخاباتی به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی ‌و تخصصی/ پیگیری ماموریت ها به صورت بازآموزی، تمرین و مانور در مهلت باقی مانده تا انتخابات انجام می شود.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفت =