پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان، در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سالروز بازگشت تاریخی و غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
۲۶مردادماه سالروز واقعه ای سترگ در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز رجعت عاشقانه آزادگان سربلند، روز پایان انتظار، آزادی از اسارتگاه‌های مخوف و بازگشت به آغوش پاک ملت و میهن، یادآور پایان چشم انتظاری مادران و همسران و فرزندان چشم به در دوخته، تسلای قلوب خانواده‌های شهدا، حاملان عطر، یاد، نام و مرام شهدا است.
آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمودند.
همزمانی این مناسبت باشکوه و غرورآفرین با ایام عزاداری سالار شهیدان و یاران باوفایش و اسارت اهل البیت امام حسین(ع)، که صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام را راهبری نمودند، تلنگری است برای بشریت که هیچگاه این نهضت متوقف نخواهد شد و این رسالت خطیر را همواره فرزندان و پیروان صدیق‌شان بر دوش کشیده اند و بر تارک فرهنگ ایثار و رشادت خوش درخشیده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی و غرور آفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران بالاخص آزادگان سرافراز شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =