پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز بزرگ خبرنگار

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفدهم مرداد روز بزرگ خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبرنگاری یک شغل نیست بلکه رسالتی است در عرصه روشنگری،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم یک جامعه و بار مسئولیت خبررسانی به طور شاخص و روشن بر دوش پرچم داران حوزه اطلاع رسانی است که نام گرانسنگ “خبرنگار” را برخود نهاده اند تا اهداف “تنویر افکار عمومی “و آگاهی بخشی “را پیگیری نمایند. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است. از این رو، حوزه خبر رسانی و موضوع روشنگری اجتماعی برای رشد و بالندگی مردم و پویایی جامعه و پیمایش مسیر صحیح تعالی بسیار با اهمیت و امری استراتژیک است.
اینجانب، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه، در شهرستان اصفهان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =