پیام فرماندار اصفهان به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم بویژه محرومین و مستضعفان افزوده اند. چه فرصتی مغتنم تر از تقارن این هفته با آغاز بکار دولت سیزدهم تا افق های روشن آینده، فرا روی مردان و زنانی که در آبادانی ایران اسلامی در تلاش و تکاپو اند ترسیم گردد.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، رجائی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، وکارمندان خدوم و متعهد بویژه کارمندان و کارگزاران دولت درشهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام از درگاه معبود بی همنا مسألت می نمایم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =