فرماندار اصفهان: نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در انتقال ارزش های دفاع مقدس بی بدیل و ستودنی است

فرماندار اصفهان تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان و جوانان از اهمیت والایی برخوردار است و آموزش و پرورش باید نسبت به برنامه ریزی در این خصوص اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشأن (ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.
فرماندار اصفهان افزود: تاریخ دفاع مقدس دارای اهمیت بسیاری است که سالیان سال می توان از این فرهنگ غنی برای پیشبرد امور استفاده کرد.
سیستانی با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری ها و فداکاری های ایشان، اظهار داشت: ما باید با استفاده از روش های مختلف نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید اقدام نماییم.
وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان و جوانان از اهمیت والایی برخوردار است و آموزش و پرورش باید نسبت به برنامه ریزی در این خصوص اقدام نماید.
فرماندار اصفهان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه « تکریم و بزرگداشت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، جزو وظایف حتمی ملّی ماست، علاوه بر اینکه توصیه مؤکد اسلام نیز هست»، تصریح کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس ذخیره تکرار ناشدنی انقلاب اسلامی ایران هستند و باید خاطره ها و تجارب نهفته در سینه آنان از دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود.
سیستانی افزود: نقش پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان نیروهای ارزشمند در انتقال از خودگذشتگی‌ها و فرهنگ دفاع مقدس بی بدیل و ستودنی است.
وی بر اهمیت تبلیغات دستگاه های ذی مدخل در هفته دفاع مقدس تأکید و عنوان کرد: دستگاه های ذی مدخل با همکاری یکدیگر نسبت به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اقدام نمایند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =