فرماندار اصفهان بر لزوم آموزش شوراهای اسلامی تأکید کرد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: شوراهای اسلامی درخصوص انتخاب و انتصاب دهیاران باید همکاری و همراهی لازم را با بخشداران داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه آموزش شوراهای اسلامی بخش مرکزی، آموزش را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما نیازمند آموزش در عرصه های مختلف هستیم و بدون آموزش به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.
وی بر لزوم آموزش شوراهای اسلامی تأکید کرد و گفت: با همکاری بین بخشی برنامه ریزی برای آموزش شوراهای اسلامی روستاها در زمینه های اداری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی صورت پذیرد، چراکه انتقال تجربیات و دستاوردهای آموزشی، موجب موفقیت شوراها در تصمیمات بزرگ می شود و زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم می سازد.
فرماندار اصفهان افزود: اعضای محترم شوراهای اسلامی پس از گذراندن مراحل قانونی برای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی برگزیده شده اند و وظیفه مهمی به آنها سپرده شده است که باید در این راستا و در چارچوب قانون و مقررات به وظایف خود بدرستی عمل کنند.
سیستانی با بیان اینکه جایگاه شوراها در کشور ما جایگاه رفیع و والایی است، تصریح کرد: شوراهای اسلامی درخصوص انتخاب و انتصاب دهیاران، همکاری و همراهی لازم را با بخشداران داشته باشند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 6 =