فرماندار اصفهان بر همکاری بین بخشی برای برون رفت از شرایط کرونایی موجود تأکید کرد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: مهمترین راه برون رفت از این وضعیت انجام واکسیناسیون به صورت کامل در سطح شهرستان اصفهان بوده که این مهم مستلزم عزم و اراده جدی مردم و مسئولان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با تأکید بر لزوم تمرکز برای برون رفت از وضعیت کرونایی موجود، اظهار داشت: مهمترین راه برون رفت از این وضعیت انجام واکسیناسیون به صورت کامل در سطح شهرستان اصفهان بوده که این مهم مستلزم عزم و اراده جدی مردم و مسئولان است.
فرماندار اصفهان افزود: همکاری بین بخشی نقش مؤثری در برون رفت از شرایط فعلی کرونایی شهرستان دارد.
سیستانی با بیان اینکه صدا و سیما تاکنون برنامه های خوبی را برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی درخصوص واکسیناسیون داشته است، تصریح کرد: علاوه بر صدا و سیما، از ابزارهای تشویقی دیگری باید برای تغقیب مردم جهت انجام واکسیناسیون استفاده شود.
وی تأکید کرد: صدور هرگونه مجوزی برای اصناف باید منوط به ارائه کارت واکسن باشد که این امر می تواند کمک شایانی به سلامت جامعه کند.
فرماندار اصفهان افزود: شهرداری ها دارای نقش محوری و کاربردی در خصوص فضاسازی و تبلیغات پیرامون توجه مردم برای انجام واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا است و تاکنون اقدامات مثبتی در این راستا انجام شده که باید باجدیت بیشتری ادامه یابد.
سیستانی عنوان کرد: ادارات و سازمان های شهرستان مکلفند نسبت به ارائه شماره ملی پرسنل خود به منظور ارزیابی آنان به مراکز بهداشت اقدام و ظرف مدت یک هفته نسبت به واکسیناسیون پرسنلی که فاقد کارت واکسن هستند، اقدام نمایند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =