پیام تسلیت فرماندار اصفهان در پی درگذشت نوجوان ایذه ای «علی لندی»

فرماندار اصفهان در پیامی، درگذشت نوجوان ایزه ای «علی لندی» را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، درگذشت جانسوز و شهادتگونه نوجوان ایزه ای «علی لندی» را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان و شهرستان ایزه بویژه خانواده بزرگوار این نوجوان عزیز تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه ناگوار درگذشت شهادت گونه نوجوان فداکار«علی لندی» که با ایثار جان خویش دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را نجات داد، موجب تاسف و تالم خاطر اینجانب گردید.
تاریخ ایران عزیز، مشحون از رشادت‌ها و فداکاری‌های قهرمانانی است که جان بر سر آرمان‌های انسانی نهاده اند. هر چند آسمانی شدن این نوجوان عزیز اندوهبار و غم انگیز است و مرگ او مردم ایران را متاثر کرد اما اقدام ایثارگرانه وی الگو و سرمشقی ماندگار برای همه نوع دوستان و کسانی است که در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تلاش می کنند. این جانفشانی نشان داد که هنوز نوجوانان این مرز و بوم با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس جان خویش را در طبق اخلاص قرار داده و روحیه ایثارگری در کشور ما همیشه زنده است.
بدینوسیله درگذشت جانسوز و شهادتگونه این نوجوان فداکار را به مردم همیشه سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به ویژه خانواده محترم این عزیز ایثارگر، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =