فرماندار اصفهان: مدارس نقش مؤثری درترغیب دانش آموزان وخانواده ها در تزریق واکسن دارد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: کارهای بزرگ به دست مردم و توسط خود مردم انجام می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با بیان اینکه کارهای بزرگ به دست مردم و توسط خود مردم صورت می پذیرد، عنوان کرد: با استفاده از هیئات مذهبی و ظرفیت خوب مردم، اقدامات مقتضی در راستای ترغیب مردم به تزریق واکسن و افزایش آمار واکسیناسیون در مناطق مختلف شهرداری صورت پذیرد.

وی  تأکید کرد: دستگاه های ذی مدخل با همکاری بین بخشی نسبت به واکسیناسیون شهروندان و افزایش آمار افراد واکسینه شده برای پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: با استفاده از روش های اقناعی، تشویق و ترغیب مردم و استفاده از ظرفیت بسیج و فضای مجازی برای اطلاع رسانی و تأثیر بر مردم اقدامات مقتضی برای افزایش آمار واکسیناسیون انجام گردد.

احمدی با تأکید بر نقش مدارس برای افزایش آمار واکسیناسیون، گفت: مدارس نقش مؤثری در ترغیب دانش آموزان و خانواده ها برای تزریق واکسن دارد و همگان بالاخص آموزش و پرورش باید نسبت به تبلیغ پویش (من واکسن می زنم) اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: نشست با اصحاب رسانه، ارسال پیامک به مردم برای تزریق واکسن، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، اصناف، شرکت شهرک های صنعتی و حضور اکیپ های بهداشت به همایشها و مراسمات، از دیگر روش های موجود برای اطلاع رسانی به مردم برای تزریق واکسن با هدف رسیدن به حد مطلوب واکسیناسیون در شهرستان است.

احمدی تأکید کرد: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ تحلیلی آماری از وضعیت بیماری کرونا در قالب پاور پینت ارائه نمایند تا در کانال های مناطق در این خصوص اطلاع رسانی گردد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پنج =