پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسکری (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت یازدهمین اختر تابان آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری (ع) را به عموم شیعیان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع ) نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت  یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری  بود که با صبر و شکیبایی و درایت بی نظیر ایشان   به نیکوترین شکل به انجام رسید.

نام نامیش چنان با روح و جسم شیعه آمیخته که به هیچ وجه گسستنی نیست و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت او که به مثابه میراثی باارزش در سینه هایمان جاودانه شده ‌است.

اینجانب خجسته سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابان آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکرى (علیه السلام) را به عموم شیعیان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است خداوند متعال توفیق پیروى آن امام همام را به همگان عنایت فرموده و در فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (علیه السلام) تعجیل فرماید.

 

                                                                                                                     

                                                                                                       

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =