پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان را گرامی داشت.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۵ آبان ماه، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان را گرامیداشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
حماسه دلاوری ها و ازخودگذشتگی های مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان در روز ۲۵ آبان سال ۶۱ با تشییع پیکرهای گلگون کفن بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم بر همگان جلوه گر شد تا به پاس تمام رادمردی ها، ایثارگری ها و حماسه آفرینی های رزمندگان خطه ی ایثار و مقاومت، این روز به روز حماسه و ایثار اصفهان نامگذاری گردد.

 بی شک ۲۵ آبان ماه روز پرافتخار بر دفتر خاطرات مردم ایران زمین و دیار نصف جهان جاودانه خواهد ماند، زیرا مردم اصفهان با تشییع شکوهمندانه بیش از ۳۷۰ شهید در یک روز، اصفهان را سرآمد شهادت و ایثار کردند و این روز را در تاریخ دوران دفاع مقدس و سرزمین پرافتخار اصفهان ثبت و ماندگار نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز حماسه و ایثار اصفهان، و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های معزز ایشان، بر ادامه راه نورانی شهدا تا رسیدن به آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید نموده و همگان را به پاسداشت این روز ارزشمند دعوت می نمایم. امید است با توکل به پروردگار سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) بتوانیم در مسیر عدالت طلبی، دین مداری و از خود گذشتگی شهدا تا رسیدن به اهداف متعالی مورد انتظار آنان گام برداریم.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =