مراسم اختتامیه مسابقات جام شهدای براآن با حضور فرماندار برگزار شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: امروز پس از گذشت ۴۰ سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مراسم اختتامیه مسابقات جام شهدای براآن گرامیداشت هفته وحدت در جمع ورزشکاران براآن شمالی، عنوان کرد: ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی، نقش اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد.

فرماندار اصفهان افزود:  ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

احمدی اذعان داشت: ورزش را باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، اظهار داشت:  بسیج مظهر پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران و منظومه ای فکری است که در همه عرصه‌های فرهنگی ،اجتماعی،علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.

فرماندار اصفهان با اشاره بر اینکه تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: امروز پس از  گذشت ۴۰ سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه مسابقات جام شهدای براآن گرامیداشت هفته وحدت با حضور فرماندار اصفهان در ورزشگاه شهدای منشیان برگزار گردید.

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =