تودیع و معارفه فرماندار

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد. دکتر سید رضا مرتضوی  استاندار اصفهان در […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

دکتر سید رضا مرتضوی  استاندار اصفهان در این آیین با بیان اینکه جلسه‌های تکریم و معارفه مدیران نباید به جلسه قضاوت عملکرد آن‌ها تبدیل شود عنوان کرد: دوره مدیریت محدود است و باید ظرفیتی فراهم کنیم که ذخیره‌ای از مدیریت در جمهوری اسلامی فراهم شود تا انسان‌های جدیدی فرصت خدمت پیدا کنند.

وی افزود: دغدغه همه ما رفع مشکلات کشاورزان است و تلاش می کنیم که با کمک همگان و توجه و عنایت خداوند متعال، گشایش‌هایی در این زمینه انجام شود.

استاندار اصفهان در ادامه به جهش در واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت : درگذشته با شرایط واکسیناسیون حداقلی و مشکلات واردات واکسن مواجه بودیم  اما همه ما چشمه‌ها و عصاره‌های را که ما را به آینده امیدوار می‌کند را در این ایام مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: هدف‌گیری جدیدی را با شروع طرحی در هفته آینده دنبال خواهیم کرد و با کمک همه ظرفیت‌ها در استان جمعیت بیشتر و قابل قبولی واکسینه خواهد شد تا شرایط را برای رفع محدودیت‌هایی که به حوزه‌های مختلف آموزشی، تربیتی و اقتصادی ضربه می‌زند، مناسب‌تر کنیم.

مرتضوی در پایان این مراسم محمدعلی احمدی را به‌جای حسین سیستانی به‌عنوان فرماندار شهرستان اصفهان معرفی کرد.

محمد علی احمدی فرماندار جدید اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان به عنوان خدمتگزار مردم شهید پرور شهرستان اصفهان معرفی شده است، اظهار داشت: برای درک بهتر مشکلات مردم به نقاط مختلف شهرستان سفر خواهم کرد.

فرماندار اصفهان افزود: از مشکلات کلانشهر اصفهان که مسئولان به آن اشاره کردند آگاه هستم، اما باید به ظرفیت‌های مادی و معنوی اصفهان توجه کرد که می‌توان با آن اقدامات بزرگی را صورت داد.

وی اذعان داشت: انشاء ا… با تلاش مضاعف و همکاری بین بخشی بتوانیم در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم.

گفتنی است، در آیینی با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از خدمات ارزنده حسین سیستانی تقدیر و محمدعلی احمدی به عنوان فرماندار جدید اصفهان معرفی شد.

مطالب مشابه

حضور فرماندار در اداره ثبت احوال و تقدیر از پرسنل خدوم این اداره.

۵ دی ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان از ابنیه، اماکن و بافت فرسوده محدوده مقبره علام مجلسی (رحمه الله علی) بازدید کرد.

۵ آذر ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان از بخش های مختلف شهر زیار بازدید کرد.

۹ آبان ۱۴۰۲
۴ آبان ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهارده =