حضور فرماندار اصفهان در یادمان شهدای فرهنگی و مراسم نواختن زنگ حماسه و ایثار مردم اصفهان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: گرامیداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر است.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با حضور در یادمان شهدای فرهنگی و مراسم نواختن زنگ حماسه و ایثار مردم اصفهان که در دبیرستان پسرانه مفتح واقع در ناحیه ۲ برگزار گردید، اظهار داشت: آبان ماه و مناسبت های این ماه فرصت مناسبی برای توجه به چرایی انقلاب، چرایی دفاع مقدس و استمرار این مسیر نورانی با هدف رسیدن به عزت و سربلندی است.

فرماندار اصفهان افزود: گرامیداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان بیانگر ایثارگری و مقاومت جوانان غیور ایران علیه هجمه های دشمنان قسم خورده کشور و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر است.

احمدی خاطرنشان کرد: ما باید ادامه دهنده آرمان های شهدای عالیقدر بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز باشیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =