فرماندار اصفهان: اعتماد مردم به مسئولان بزرگترین سرمایه است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اعتماد مردم به مسئولین بزرگترین سرمایه ای است که باید با کار و تلاش جهادی حفظ کنیم.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با اعضای شورای اسلامی کلانشهر اصفهان، با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولین بزرگترین سرمایه است، عنوان کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ای است که باید با کار و تلاش جهادی این اعتماد را حفظ کنیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بحمد ا… در زمان حاضر، نگرشی جهادی و انقلابی در شوراها و وزارتخانه ها حاکم است، افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بالاخص حاشیه نشینی در اصفهان با هماهنگی و همکاری بین بخشی با شورای اسلامی و شهرداری اصفهان مرتفع خواهد شد.

احمدی بر اهمیت تقویت و صیانت از شوراها تأکید کرد و گفت: متأسفانه شوراها در تصمیم گیری های مربوط به شهرستان نقش چندان زیادی نداشته اند، در حالی که حتی برای رفع مسائل امنیتی نیز می توان نقشی را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین کرد.

وی با اشاره بر اینکه حضور وزیر نیرو در اصفهان آثار مثبتی را به همراه داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه کشاورزان اعتماد، همکاری و همراهی بسیار خوبی را داشته اند که انشاء ا… از این ظرفیت برای رفع مشکلات موجود در حوزه آب و کشاورزی استفاده خواهد شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 11 =