فرماندار اصفهان بر لزوم انجام اقدامات مقتضی درراستای بهبود تولید در شهرستان تأکید کرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید با شناسایی ظرفیت های موجود و جذب سرمایه گذار در شهرستان، گام های مؤثری در راستای بهبود وضعیت تولید در شهرستان برداشته شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شورای اسلامی شهرستان، ضمن گرامیداشت ۲۵ آبان ماه روز حماسه و ایثار اصفهان، با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی با هدف ایجاد تحولات سازنده در بخش های مختلف شهرستان، عنوان کرد: ما باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را برای ایجاد تحولات سازنده و ارتقاء کارآمدی در بخش های مختلف شهرستان ارائه کرده و در پایان امور را ارزیابی نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: شورای شهرستان نسبت به نظارت، تدوین و اجرای برنامه ها همکاری لازم را با دیگر بخش ها داشته باشد.

احمدی بر لزوم انجام اقدامات مقتضی جهت بهبود تولید در شهرستان تأکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان و فعال شدن تعاونی ها باید در راستای هدفمند کردن تولید گام برداشته شود.

وی تأکید کرد: باید با شناسایی ظرفیت های موجود و جذب سرمایه گذار در شهرستان، گام های مؤثری در راستای بهبود وضعیت تولید در شهرستان برداشته شود.

فرماندار اصفهان افزود: شورای شهرستان در احصاء موارد و رفع موانع و چالش های موجود می تواند نقش مؤثری را ایفا نماید.

احمدی بر افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان تأکید و تصریح کرد: انشاء ا… با همکاری بین بخشی جهش خوبی در راستای افزایش آمار واکسیناسیون در شهرستان صورت پذیرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

مؤمنی عنوان کرد: ساماندهی انتخاباتی به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی ‌و تخصصی/ پیگیری ماموریت ها به صورت بازآموزی، تمرین و مانور در مهلت باقی مانده تا انتخابات انجام می شود.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =