فرماندار اصفهان بر لزوم تسریع در واکسیناسیون دانش آموزان تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: بازگشایی مدارس و واکسیناسیون دانش آموزان باید متناسب با تصمیمات و سیاست های ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با اشاره به اهمیت تسریع در واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار داشت: روند واکسیناسیون دانش آموزان باید متناسب با تصمیمگیری و سیاستگذاری های ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا باشد.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه دستگاه های ذی مدخل تا قبل از ۱۵ آبان ماه، با استفاده از مکانیسم های تشویقی و اقناعی نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان اقدام نمایند، افزود: آمار و اطلاعات دانش آموزانی که واکسن نزده اند استخراج و لیست آنها جهت انجام اقدامات بعدی و تسریع در واکسیناسیون در اختیار مراکز بهداشت قرار گیرد.
سیستانی با تأکید بر لزوم ارائه کارت واکسن توسط دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس، عنوان کرد: امکان بازگشایی مدارس از ۱۵ آبان ماه توسط نواحی ششگانه آموزش و پرورش با هماهنگی مراکز بهداشت بررسی شده و در صورت فراهم بودن پروتکل های بهداشتی و زیرساخت های لازم، اقدامات مقتضی در این راستا صورت پذیرد.
فرماندار اصفهان ادامه داد: کلیه هیئات و باشگاه های ورزشی از پذیرش اولیه افرادی که دارای کارت واکسن نیستند، اجتناب کرده و برگزاری رویدادها و مجامع ورزشی صرفا باید با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و ارائه کارت واکسن باشد.
سیستانی خاطرنشان کرد: مدیران شهرک های صنعتی با هماهنگی مراکز بهداشت نسبت به واکسیناسیون کارگران شاغل در واحدهای صنعتی اقدام نمایند.
وی بر پیگیری و تسریع در واکسیناسیون اصناف تأکید کرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 18 =