پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد بسیجیان شهرستان تبریک گفت.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران و نماد اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با هوشمندی و دور اندیشی حضرت امام خمینی(ره)، درهمه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.

با تفکر بسیجی جامعه از بن بست رها شده  و به سمت تعالی رشد می نمایدو هرچه این تفکر بسیجی جلوه گر شود مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود.

اینجانب هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =