ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اصفهان تشکیل جلسه داد

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، جلسه  ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور دستگاههای مربوطه  به منظور بررسی سناریوی پیشنهادی جمعیت هلال احمر شهرستان در خصوص مانور مقابله و مدیریت سیل در روستای کیچی و بررسی وضعیت […]

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، جلسه  ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور دستگاههای مربوطه  به منظور بررسی سناریوی پیشنهادی جمعیت هلال احمر شهرستان در خصوص مانور مقابله و مدیریت سیل در روستای کیچی و بررسی وضعیت ایمنی مجموعه اداری امیرکبیر و ساختمان فرمانداری اصفهان در برابر حوادث و آتش سوزی برگزار شد.

حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی و انسجام دستگاهها قبل ، حین و بعد از بروز بحران اعلام و خواستار انجام وظایف مطلوبتر دستگاهها برای رضایت مندی هرچه بیشتر شهروندان عزیز شد

برچسب ها :
مطالب مشابه

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: تمامی خیریه ها و اماکنی که زکات و فطریه های مردم را جمع آوری می کنند و یا حتی صندوق های زکات فطریه، باید شناسنامه دار و مشخص باشند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =