فرماندار اصفهان:رفع مشکلات کشور با روحیه انقلابی و بسیجی امکان پذیر است

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در همایش بسیجیان دهستان براآن جنوبی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شکل گیری شجره طیبه بسیج به فرمان معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال ۵۸،گفت:تشکیل بسیج از آینده نگری و هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) […]

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در همایش بسیجیان دهستان براآن جنوبی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شکل گیری شجره طیبه بسیج به فرمان معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال ۵۸،گفت:تشکیل بسیج از آینده نگری و هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) بود که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی به تاکیدات و رهنمودهای بیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت بسیج و کارکردهای عقیدتی ، تربیتی و دینی بسیج در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن اشاره نمود و افزود :بسیج در همه عرصه ها ی نظامی ، تربیتی، خدماتی و جهادی حضور موفقی دارد و متعلق به همه اقشار مردم است.

فرماندار اصفهان از بسیجیان بعنوان افرادی یادکرد که برای یاری دین خدا و خدمت به مردم درسخت ترین شرایط،  تمام هستی و جان خود را فدای عزت و اقتدار ایران اسلامی نمودند.

احمدی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در کشور و لزوم رفع این مشکلات گفت:با همت و همدلی و روحیه انقلابی و بسیجی  و با بهره گیری از ظرفیتهای موجود می توان ضمن  رفع مشکلات ، شاهد عزت ، اقتدار و بالندگی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار اصفهان در پایان  همایش با حضور در گلستان شهدای پیله وران ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان ، با تعدادی از خانواده شهداء دیدار و گفتگو کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =