فرماندار اصفهان : در خواستی برای اخذ مجوز برگزاری تجمع در روز جمعه ، نشده است

    فرماندار اصفهان گفت: هیچگونه درخواستی برای اخذ مجوز تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده و مجوزی نیز برای تجمع صادر نشده است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی  فرماندار اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته های گذشته بواسطه مطالباتی که کشاورزان داشتند، […]

 

 

فرماندار اصفهان گفت: هیچگونه درخواستی برای اخذ مجوز تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده و مجوزی نیز برای تجمع صادر نشده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی  فرماندار اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته های گذشته بواسطه مطالباتی که کشاورزان داشتند، تجمعاتی را برگزار کردند و تجمعات به صورت مسالمت امیز طی شد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: خود کشاورزان که پایبند به مبانی انقلاب اسلامی هستند وقتی احساس کردند جریانات ضد انقلاب می خواهند از این اجتماع موج سواری کنند، پایان تجمع خود را اعلام کردند.

وی افزود: کشاورزان با مسئولان هم صدا برای خدمت به مردم و انقلاب هستند و نمایندگان کشاورزان در جلساتی که با مسئولان برگزار شده توافقاتی را داشته و مطالبات کشاورزان توسط دولت در حال پیگیری است.

احمدی ادامه داد: همان طور که نمایندگان کشاورزان در شرق و غرب استان اعلام کردند، کشاورزان هیچگونه تجمعی ندارند و برای هیچ گونه تجمع دیگری نیز درخواستی از فرمانداری اصفهان نشده است.

محمدعلی احمدی خاطرنشان کرد: از این جهت تجمعی برای روزهای آتی برگزار نخواهد شد؛ کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچگونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: هیچگونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =