پیام فرماندار اصفهان به مناسبت بزرگداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن شانزدهم آذر ماه فرخنده روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان بصیر و تلاشگر شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن شانزدهم آذر ماه روز دانشجو را به دانشگاهیان و دانشجویان بصیر و تلاشگر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

                                                                                                                    بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبداء تحولات است و محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است. دانشجو نماد حق طلبی، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسیر آرمان‌های والا و انسانی است که در مکان دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم  عمیق و فطری  جدایی‌ناپذیر از نهاد بشر راه توسعه و پیشرفت را به سوی قله‌های موفقیت و افتخار طی می‌کند.

۱۶ آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان نشان دادند ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استوار، ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود هستند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز دانشجو، شانزدهم آذرماه و فرخنده روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان بصیر و تلاشگر شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق، عزت، سلامتی و سربلندی یکایک این عزیزان را از درگاه خداوند منان و متعال مسئلت می‌نمایم.

                                                                                                          محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =