حضور فرماندار اصفهان در نماز عبادی سیاسی شهر قهجاورستان

فرماندار اصفهان با حضور در نماز جمعه شهر قهجاورستان،گفت: نماز جمعه از اهمیت عبادی و سیاسی فوق العاده ای برخوردار است و اولین نماز جمعه اسلام نیز از طرف حضرت پیامبر(صلی الله علیه و آله) در آستانه تأسیس اولین دولت اسلامی برگزار شد، که این نشان از پیوند نزدیک و عمیق بین نماز جمعه با امور سیاسی و حاکمیت اسلام دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در نماز جمعه شهر قهجاورستان، با اشاره به اهمیت اقامه نماز جمعه، عنوان کرد: نماز جمعه از اهمیت عبادی و سیاسی فوق العاده ای برخوردار است و اولین نماز جمعه اسلام نیز از طرف حضرت پیامبر(صلی الله علیه و آله) در آستانه تأسیس اولین دولت اسلامی برگزار شد، که این نشان از پیوند نزدیک و عمیق بین نماز جمعه با امور سیاسی و حاکمیت اسلام دارد.
فرماندار اصفهان افزود: دین مبین اسلام مسلمین را به صورت جدی به برپایی نماز جمعه دعوت نموده است.
احمدی تصریح کرد: نماز جمعه یکی از بزرگترین پدیده های اسلامی و یکی از مهمترین ره آوردهای انقلاب اسلامی بود و تجلی حضور دائمی مردم در صحنه های مختلف، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرکت آنها در نماز جمعه بود.
وی افزود: احیاء واقعی نماز جمعه در ایران یکی از دست آوردهای عظیم انقلاب کبیر اسلامی ایران است و ما آن را مانند بسیاری از برکات، مدیون حضرت امام(ره) هستیم.
گفتنی است، در حاشیه نماز جمعه شهر قهجاورستان، به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، با حضور فرماندار اصفهان از تعدادی از دخترانی که نام آنها زینب بود با اهدای هدایایی تجلیل شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =