فرماندار اصفهان: از ظرفیت خوب خیریه ها و سمن ها در راستای ساماندهی متکدیان و کاهش تکدیگری استفاده شود

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دستگاه های ذی مدخل نسبت به تهیه اطلاعات آماری از متکدیان و کودکان کار شهر اصفهان اقدام نمایند تا بتوانیم براساس زیرساخت های موجود، برنامه ریزی و هدفگذاری صحیحی به تفکیک جنسیت و میانگین سنی در خصوص جذب متکدیان داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان، اقدامات صورت گرفته تاکنون پیرامون ساماندهی متکدیان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بحمد ا… در جلسات این ستاد، گفتمان واحدی در حال شکل گیری است و اظهار نظرهای فنی و پیگیری های مجدانه ای در حال انجام است که انشاء ا… این روند با قوت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: پدیده تکدیگری در اصفهان دارای علت های متعددی است که در چارچوب مکاتبات اداری مرتفع نمی شود و باید با بررسی میدانی و هم افزایی بین بخشی در راستای رفع آن اقدام نماییم.

احمدی با تأکید بر اهمیت غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها، عنوان کرد: ما باید تعریف درستی از مراکز غربالگری داشته باشیم.

وی افزود: پیگیری های لازم درخصوص برگزاری جلسات و کارگروه های مربوطه انجام گردد و از ظرفیت خوب خیریه ها و سمن ها نیز در راستای ساماندهی متکدیان و کاهش تکدیگری استفاده شود تا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خوب رسانه ها در این خصوص، تأکید کرد: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی پیرامون موضوع کودکان کار و متکدیان به طور مستمر تشکیل و ابعاد موضوع به اطلاع مردم رسانده شود.

وی در پایان، بر لزوم پیگیری برای عملیاتی کردن مصوبات جلسات با رعایت مر قانون و ضوابط تأکید کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =