فرماندار اصفهان تأکید کرد: توسعه شهرها باید به صورت متوازن انجام شود

فرماندار اصفهان عنوان کرد: برنامه ریزی ها و مشوق هایی برای بافت های فرسوده در شهرها ارائه گردد؛ چراکه این امر باعث درآمد شهری و تولید مسکن می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شهردار و مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، مدیریت شهر بهارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توسعه شهرها بالاخص بهارستان باید به طور متوازن انجام و استانداردهای لازم رعایت شود.

فرماندار اصفهان افزود: استقرار بخشداری در بهارستان، امری ضروریست و در این خصوص بستر سازی و پیگیری های لازم در حال انجام است.

احمدی در خصوص متروی بهارستان نیز عنوان کرد: متروی بهارستان به عنوان پروژه ای عظیم و ارزشمند است و انشاء ا… پیگیری های لازم در راستای تکمیل آن انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بهارستان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان افزود: ثمره وحدت و همدلی بین مسئولان، خیر و برکاتی است که انشاء ا… مردم از آن برخوردار خواهند شد.

احمدی با بیان اینکه ساخت و تولید مسکن الزاما توسعه شهرها نیست، تصریح کرد: گفتنی است، در حاشیه این نشست، با حضور فرماندار اصفهان، از روند پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن، مدرسه در حال ساخت ۱۲ کلاسه شهید لندی، پروژه در حال ساخت پایگاه اورژانس و متروی بهارستان، پایگاه بسیج فروغ ولایت واحد خواهران و کلنگ زنی ساختمان جدید آتشنشانی در فاز ۳ بهارستان، بازدید شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه و تعدادی از همرزمان ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =