فرماندار اصفهان: معتمدین با استفاده از جوانان در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف کلانشهر اصفهان اقدام نمایند

فرماندار اصفهان اظهار داشت: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود ممکن است ناشی از ناهماهنگی های بین بخشی باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی-اجتماعی مناطق اصفهان که با حضور معتمدین این مناطق برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتباط با معتمدین و افراد صاحب نظر در مناطق مختلف اصفهان، اظهار داشت: ارتباط با معتمدین به نوعی ارتباط مردمی هدفمند است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید گام های مؤثری در جهت تقویت ارتباط دو سویه بین معتمدین و فرمانداری برگزار گردد.

احمدی افزود: اقدامات لازم در راستای هدفمند و مستمر کردن ارتباطات مردمی انجام شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات و مطالبات بحق مردم و ظرفیت های خوب موجود در شهرستان تأکید کرد: باید با شناسایی ظرفیت های خوب موجود و تشخیص اولویت ها در سطح شهرستان، اقدامات مقتضی در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات موجود ممکن است ناشی از ناهماهنگی های بین بخشی باشد، افزود: نقش آفرینی در مناطق مختلف کلانشهر اصفهان مستلزم ارتباط هدفمند و مستمر با معتمدین و فعال نمودن دستگاه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، اقتصادی و عمرانی بوده و هماهنگی بین بخشی از رسالت های نماینده عالی دولت در شهرستان است.

احمدی تصریح کرد: معتمدین با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از جوانان می توانند به بهترین نحو در جهت رفع مسائل و مشکلات مناطق مختلف کلانشهر اصفهان اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =