فرماندار اصفهان: کار و تلاش مؤثر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مستلزم هم افزایی ، آرامش و امنیت است

فرماندار اصفهان در نشستی با شورای اسلامی و اهالی روستای کوی راه حق از توابع بخش مرکزی، عنوان کرد: توجه به موضوع آب و کشاورزی در رفع مشکلات شهرستان از اهمیت والایی برخوردار است و در این راستا باید گام های مؤثری برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شورای اسلامی و اهالی روستای کوی راه حق از توابع بخش مرکزی، عنوان کرد: توجه به موضوع آب و کشاورزی در رفع مشکلات شهرستان از اهمیت والایی برخوردار است و در این راستا باید گام های مؤثری برداشته شود.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه باید اراده ای قوی برای رفع مشکلات مردم وجود داشته باشد، افزود: مدیران باید با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان مردمی و کار و تلاش جهادی بستر لازم را برای رفع مشکلات شهرستان و برون رفت از شرایط کنونی فراهم سازند.
احمدی با بیان اینکه انجام کار و تلاش مؤثر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مستلزم هم افزایی و آرامش و امنیت است، تصریح کرد: آرامش و امنیت پیش نیاز هرگونه اقدامی در شهرها و روستاهاست و امیدواریم با هماهنگی و هم افزایی موجود بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع گردد.
وی تأکید کرد: مشارکت مردم و بخش خصوصی در رفع مشکلات روستا و توسعه و پیشرفت آن بسیار حائز اهمیت است.
فرماندار اصفهان افزود: برای توسعه روستای کوی راه حق باید بر نامه ای مدون داشته باشیم.

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =