نشست فرماندار اصفهان با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دهستان قهاب

روشنایی ورودی روستاها، آسفال معابر، بازنگری طرح هادی، پل زیرگذر روستاها، انتقال دامداری به خارج از روستا، جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی، تفکیک اراضی مسکونی و تغییر کاربری ها از اهم موضوعاتی بود که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

جلسه با شوراها و دهیاران

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان قهاب واقع در بخش مرکزی اصفهان، با اشاره به اهمیت بررسی و رفع مسائل و مشکلات روستاها، عنوان کرد: اهم مشکلات روستاها در حوزه بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، توزیع برق و جهاد کشاورزی است که باید با همکاری و همراهی  مسئولان ذی ربط و کار و تلاش جهادگونه مرتفع گردد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بنیاد مسکن نسبت به تهیه ضوابط و مقررات تفکیک زمین های مسکونی داخل طرح هادی روستا اقدام و ظرف مدت یک ماه، اقدامات مقتضی در دهیاری صورت پذیرد.

احمدی افزود: طرح هادی روستاها بازنگری و اقدامات لازم پیرامون اصلاح آنها انجام گردد.

وی تأکید کرد: دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به نصب اطلاعیه و یا بنر درخصوص خرید و فروش در محدوده روستا با مراجعه به دهیاری و عدم خرید و فروش خارج از محدوده و تصرف غیرقانونی اراضی اقدام گردد.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: طرح ساماندهی و ایمنی جاده مزرعه گورت ظرف مدت یک ماه آینده، آماده و مصوبات استانی و شهرستانی آن پیگیری گردد.

احمدی اذعان داشت: مشکلاتی درخصوص حمل و نقل عمومی در روستاهای بخش مرکزی وجود دارد که انشاء ا… در آینده با پیگیری و همکاری بین بخشی درصدد رفع آنها هستیم.

وی درخصوص روشنایی جاده حتم آباد به جلادران نیز افزود: دهیاری هر دو روستا با پیگیری طرحی مشترک و مراجعه به شرکت توزیع برق، نسبت به رفع مشکل روشنایی جاده حتم آباد به جلادران اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: گزارش مصوبات اتخاذ شده در این نشست باید به صورت هفتگی به فرمانداری ارائه گردد.

گفتنی است، در این نشست که با حضور فرماندار اصفهان و مدیران بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای و شرکت توزیع برق برگزار شد، تک تک دهیاران و نمایندگانی از شوراهای اسلامی روستاها به بیان مسائل و مشکلات روستای خود پرداختند و مصوباتی نیز در راستای رفع مشکلات موجود اتخاذ گردید.

شایان ذکر است فرماندار اصفهان در حاشیه این نشست، از روستاهای آمرزیدآباد، حتم آباد و دینان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.

روشنایی ورودی روستاها، آسفال معابر، بازنگری طرح هادی، پل زیرگذر روستاها، انتقال دامداری به خارج از روستا، جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی، تفکیک اراضی مسکونی و تغییر کاربری ها از اهم موضوعاتی بود که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =