پیام فرماندار اصفهان به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری

فرماندار اصفهان با ارسال پیامی با تاکید بر نقش محوری و راهبردی پژوهش در توسعه کشور، فرارسیدن این هفته را به پژوهشگران شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان؛ به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان با ارسال پیامی با تاکید بر نقش محوری و راهبردی پژوهش در توسعه کشور، فرارسیدن این هفته را به پژوهشگران شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن پیام فرماندار رشت بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک تحقیق” و “پژوهش”، نبض تپنده تولید و خودکفایی محسوب می شود و در مسیر رشد و توسعه همه جانبه میهن اسلامی ، توجه ویژه به مقوله پژوهش، بسیار ضروری است.
به یاری خداوند متعال، امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان ، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود توانسته است تا در عرصه های متعدد به الگویی مناسب در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام در زمینه پـژوهش و تحقیق تبدیل شود که ترور دانشمندان و پژوهشگران این مرز و بوم، توسط دشمنان زبون، گواهی بر موفقیت های پژوهشی میهن اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را به تمامی پژوهشگران به ویژه فعالان عرصه پژوهش در شهرستان اصفهان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
رجای واثق دارم با یاری حضرت احدیت، با تکیه بر توان بالای پژوهشگران جوان، ایران اسلامی با پشت سر گذاردن همه سختی ها و محدودیت ها، آینده ای درخشان را در پیش رو خواهد داشت.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =