بازدید فرماندار اصفهان از روستاهای مرغ گچی، قلعه شور و کیچی از توابع بخش مرکزی

فرماندار اصفهان در بازدید از روستاهای مرغ گچی، قلعه شور و کیچی از توابع بخش مرکزی، در نشستی با دهیاران و شوراهای اسلامی این روستاها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر دیروز (سه شنبه) با حضور در بخش مرکزی، از روستاهای مرغ گچی، قلعه شور و کیچی بازدید و در نشستی با دهیاران و شوراهای این روستاها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این ۳ روستا قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، خاطرنشان کرد: ما باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و تنها در جهت رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنان اقدام کنیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات و مطالبات بحق مردم و ظرفیت های خوب موجود در شهرستان افزود: باید با شناسایی ظرفیت های خوب موجود و تشخیص اولویت ها در سطح شهرستان، اقدامات مقتضی در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم صورت پذیرد.

احمدی با بیان اینکه اذان مقدمه  نماز است، از دهیاران خواست در هنگام نماز مبادرت به پخش اذان در فضای روستا نمایند.

فرماندار اصفهان به عدم احداث مسجد و نمازخانه در برخی روستاها اشاره کرد و بر پیگیری احداث مسجد و نماز خانه در این مناطق با محوریت و پیگیری مسئولین مربوطه و با همکاری مردم تاکید کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =