سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان منصوب شد

فرماندار اصفهان در آیین تکریم از آقای فریبرز امیری معاون اسبق و معارفه آقای علیرضا قاسمی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم از افرادی بود که عنایت ویژه‌ای به توسل به حضرت زهرا داشت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم از افرادی بود که عنایت ویژه‌ای به توسل به حضرت زهرا داشت، حتی او خانه خود در کرمان را تبدیل به یک فاطمیه و حسینیه‌‌ای برای توسل به حضرت زهرا(س) کرد.
احمدی در بیان ویژگی دیگر حاج قاسم گفت: از ویژگی‌های خاص او این بود که کم‌هزینه بود، هزینه‌ای به نظام تحمیل نمی‌کرد، همچنین بصیرت خوبی داشت و به‌ هنگام ، مشکلات را تشخیص می‌داد و می‌بینیم به عنوان فرمانده نیروی قدس، در بین سیل‌زدگان خوزستان هم حاضر می‌شود.
فرماندار اصفهان با اشاره به بین‌المللی بودن چهره حاج قاسم تأکید کرد: او قبل از شهادت هم بین‌المللی بود، چون لشکر جهان اسلام در سوریه به فرماندهی ایشان ایجاد شد و هرکس از گروه‌ها و قومیت‌های مختلف تحت فرماندهی ایشان می‌جنگید و این فرماندهی با دستورالعمل و ابلاغ ایجاد نمی‌شد، بلکه با حکومت بر دل‌ها با محوریت ولایت این کار را انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: او در صحنه جنگ هم از خدمت به مردم غافل نبود و در صحنه نبرد هم گروه‌های جهادی را می‌برد تا مشکلات مردم را حل کند، حتی در سیستان و بلوچستان هم که برای تأمین امنیت وارد شد، اول خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها را در کارهای خود قرار داد.
احمدی اضافه کرد: او خود را مخاطب همه دستورات رهبری قرار می‌داد، نه فقط کارهای مربوط به نیروی قدس، بلکه در عرصه فرهنگی و حتی رفع مشکلات اقتصادی مردم هم در زمانی که در سیستان بود، تلاش کرد.
فرماندار اصفهان با نقل خاطره‌ای از یکی از دوستان شهید بیان کرد: تأکید حاج قاسم این بود که در هر کاری که انجام می‌دهیم باید زمینه رشد و تعالی خود را فراهم کنیم؛ او علیرغم اینکه فرمانده نیروی قدس بود، بسیار دل لطیفی داشت.
وی با اشاره بر تأکید حاج قاسم بر وجود زمینه خدمت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اظهار داشت: یکی از ابعاد انتقام شهادت حاج قاسم، خدمت به مردم است و این عرصه، برای ما فراهم شده است؛ او با کمبودها می‌ساخت و از چالش‌ها و تهدیدها، فرصت ایجاد می‌کرد.
احمدی تصریح کرد: فرمانداری یکی از ابعاد مهم خط مقدم انتقام حاج قاسم است، چرا که عرصه مهم خدمت به مردم است.
فرماندار اصفهان ضمن تشکر از معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، با اشاره به انتصاب جدید این معاونت گفت: مبنای انتخاب برای من، توانمندی افراد است و نسبت به آقای قاسمی، شناخت زیادی دارم و با بررسی افراد مختلف، به ایشان رسیدیم؛ در کارنامه آقای قاسمی مدیریت بحران، حوزه سیاسی و ارتباط سیاسی، فعالیت در زمینه مساجد و تربیت کادر انقلابی و مؤمن، فعالیت در زمینه خدمات اجتماعی و غیره وجود دارد.
احمدی تصریح کرد: اولین انتظار ما از آقای قاسمی، برقراری ارتباط مستمر با مردم است، بدون تکلف و متواضعانه؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفت و به آن‌ها خدمت کرد؛ انتظار دیگر ما برقراری مستمر جلسات و ارزیابی کارآمدی آن‌هاست.
فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه مطالعه و کار عالمانه باید حتماً دنبال شود،گفت: وقت‌گذاری مؤثر باید صورت گیرد و با حفظ جایگاه فرمانداری، با تمام دستگاه‌ها ارتباط داشته باشند و در خدمت همه دستگاه‌ها باشند، ارتباط با گروه‌های مختلف سیاسی وجود داشته باشد و هیچ مانعی برای این ارتباط وجود نداشته باشد.
در این مراسم از خدمات آقای فریبرز امیری تقدیر و علیرضا قاسمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان منصوب شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =