فرماندار اصفهان تأکید کرد: نتایج بازدیدهای میدانی باید اثربخش باشد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری میدانی و مصداقی پیرامون عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین واکسن نزده ها، بسیار حائز اهمیت است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر ۱۹ دی و همچنین شهدای عملیات کربلای ۵ بویژه شهدی والامقام حاج حسین خرازی، تأکید کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا باید مورد تأکید قرار گیرد و آموزش و پرورش نیز برای رفع ابهامات احتمالی موجود، موارد را با استانداری و ستاد استانی کرونا مکاتبه نماید.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به تکمیل مراحل واکسیناسیون، افزود: تبلیغات نقش مؤثری در افزایش آمار واکسیناسیون دارد و دستگاه های ذی مدخل با استفاده از روش های مختلف بالاخص شبکه شاد نسبت به تزریق دوز سوم واکسن معلمان و تزریق دوز دوم واکسن دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال اقدام نمایند.

احمدی تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص افرادی که هیچ یک از دوزهای واکسن را تزریق نکرده اند، باید قبل از شروع امتحانات باشد تا باعث ایجاد اضطراب یا تنش نشود.

وی بر اهمیت پیگیری میدانی و مصداقی پیرامون عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین واکسن نزده ها تأکید کرد و گفت:  دستگاه های ذی مدخل گزارشات درخواستی را به مراکز بهداشت ارائه نمایند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه نتایج بازدیدهای میدانی باید اثربخش باشد، افزود: مراکز بهداشت ۱ و ۲ نسبت به ارائه نتایج بازدید های خود از نواحی آموزش و پرورش به طور مصداقی و با ذکر نام مدرسه به مدیران نواحی اقدام نمایند.

احمدی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و گاز بالاخص در مدارس، عنوان کرد: مکاتباتی با مدارس درخصوص کاهش مصرف برق و گاز انجام و شرکت توزیع برق و گاز نیز با ارزیابی وضعیت مشترکین (مدارس) نسبت به ارائه بسته های تشویقی به آنها اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شش =