فرماندار اصفهان: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

فرماندار اصفهان تأکید کرد: آموزش و پرورش باید حماسه ۹ دی و علت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی صهیونیسم و امریکای جنایتکار را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند و در این راستا تبلیغات لازم در شبکه ها و فضای مجازی انجام گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه برنامه ریزی و گرامیداشت حماسه ۹ دی، ۱۳ دی ماه دومین سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، و ۱۶ دی ماه سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع شهدای گمنام در این روز، با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و فتنه عظیم آمریکایی سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع گردید.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹ دی، افزود: حماسه ۹ دی با ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

احمدی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید حماسه ۹ دی و علت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی صهیونیسم و امریکای جنایتکار را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند و در این راستا تبلیغات لازم در شبکه ها و فضای مجازی انجام گردد.

وی افزود: باید با همکاری بین بخشی در راستای اجرای باشکوه برنامه های این ایام با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم اقدام نماییم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: روز ۱۶ دی ماه باید روز اجتماع عظیم مردم اصفهان در مراسم تشییع شهدای گمنام باشد و با همکاری دستگاه های ذی مدخل تلاش می کنیم تا مراسمی در شأن شهدای والامقام در اصفهان برگزار کنیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه و تعدادی از همرزمان ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =