جلسه گردهمایی و هم اندیشی مربیان سرود استان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان گفت: تفکر انقلابی شکل گرفته در جوانان، شایسته تقدیر است و در این راستا باید اقدامات مؤثرتری انجام شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه گردهمایی و هم اندیشی مربیان سرود استان اصفهان، عنوان کرد: تفکر انقلابی شکل گرفته در جوانان، شایسته تقدیر است و در این راستا باید اقدامات مؤثرتری انجام شود.

فرماندار اصفهان حمایت خود را از تشکل ها اعلام کرد و افزود: تشکل ها باید افق های وسیعتر و فرامنطقه ای را برای خود ترسیم کنند.

احمدی با اشاره به گروه های سرود فعال در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این گروه ها با سرودهای خود توانستند روحیه مقاومت را در رزمندگان اسلام ارتقاء ببخشند.

وی با تأکید بر لزوم ترسیم مسیر مشخص برای رفع مشکلات گروه های هنری و سرود در اصفهان اظهار داشت: مربیان سرود موضوعاتی را که برای سرود آماده‌سازی می کنند باید با اهداف انقلاب اسلامی ایران منطبق باشد، و سرود و هنر ما در خدمت اهداف این نظام و انقلاب باشد که بحمد ا… تاکنون اینگونه بوده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تهییج مردم به حرکت در مسیر انقلاب توسط آثار هنری هنرمندان و گروه‌های سرود بوده است، افزود: امروز شاهدیم در عرصه‌ها و مناسبت‌های مختلف گروه‌های سرود هستند که مردم را دعوت به حق و در آنها شور و نشاط و هیجان را برمی‌انگیزند.

احمدی تصریح کرد: این موضوع که گروه های سرود در بزرگداشت‌ها و اعتلای مناسبت ها تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر است و این روند باید با جدیت ادامه یابد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به محتوا، عنوان کرد: هرچه سطح محتوای گروه‌های سرود از ابعاد مختلف قوی‌تر باشد باعث تأثیر و ماندگاری بیشتری در مردم می شود.

احمدی افزود: گروه‌های سرود ما باید به روز و متناسب با شرایط روز تولیدات خود را انجام دهند و راهی که برای هم‌افزایی در حال طی کردن هستند بسیار خوب است که باید در این راستا ظرفیت‌های مناسبی برایشان فراهم شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پنج =