دیدار فرماندار اصفهان با خانوده شهیدان گلشیرازی دردومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ،محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دیدار خانواده شهیدان گشیرازی رفت و ضمن ارج نهادن به خانواده شهدا، نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه دو شهیدوالا مقام جواد و جلال گلشیرازی را گرامی داشت. محمد علی احمدی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ،محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دیدار خانواده شهیدان گشیرازی رفت و ضمن ارج نهادن به خانواده شهدا، نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه دو شهیدوالا مقام جواد و جلال گلشیرازی را گرامی داشت.

محمد علی احمدی در این دیدار گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم و خدمت به خانواده معزز و بزرگ شهدا توفیق الهی است.

وی دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را از برنامه های مسئولان این شهرستان بیان کرد و افزود: همه ما نیازمند دعای خیر خانواده های شهدا هستیم زیرا دعای خیر و راهنمایی های آنان همواره پشتوانه راه خدمتگزاران بوده است.

وی سپس به محله دارک زینبیه رفت و در مراسم دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرد.

در حاشیه این مراسم، فرماندار اصفهان به مشکلات تعدادی از ساکنان این منطقه رسیدگی کرد.

جواد گلشیرازی در عملیات والفجر ۴ در سال ۶۲ و جلال گلشیرازی در عملیات کربلای ۵ در سال ۶۵ شهید شدند

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه و تعدادی از همرزمان ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =