فرماندار اصفهان: دستگاه های اجرایی نسبت به حساس نمودن جامعه هدف خود برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از سویه جدید کرونا اقدام نمایند

فرماندار اصفهان تصریح کرد: باید با اطلاع رسانی و مکاتبه با دستگاه های اجرایی، صنوف، ارسال پیامک، طراحی پوسترهای تبلیغاتی در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت خوب صدا و سیما و رسانه ها، نگرانی خود را برای کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم اعلام و بر ضرورت رعایت این شیوه نامه ها برای پیشگیری از شیوع سویه جدید کرونا در شهرستان اقدام نماییم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با تأکید بر اینکه جلسات ستاد مقابله با کرونا باید خروجی و اثربخشی لازم را داشته باشد، عنوان کرد: در اعمال محدودیت ها باید تابع ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا باشیم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم برای پیشگیری از شیوع سویه جدید کرونا، افزود: باید با اطلاع رسانی و مکاتبه با دستگاه های اجرایی، صنوف، ارسال پیامک، طراحی پوسترهای تبلیغاتی در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت خوب صدا و سیما و رسانه ها، نگرانی خود را برای کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم اعلام و بر ضرورت رعایت این شیوه نامه ها برای پیشگیری از شیوع سویه جدید کرونا در شهرستان اقدام نماییم.

احمدی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی باید نسبت به حساس نمودن جامعه هدف خود برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجتناب از عادی انگاری برای پیشگیری از شیوع سویه جدید کرونا اقدام نمایند.

وی افزود: ما باید در روستاهای بخش مرکزی نسبت به حساس نمودن مردم برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و تشویق آنها برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام نماییم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =