افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد ریال با حضور فرماندار اصفهان در بخش مرکزی

همزمان با دهمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر، با حضور فرماندار اصفهان، ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری حدود ۱۳۸ میلیارد ریال در بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با دهمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر، با حضور فرماندار اصفهان، ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری حدود ۱۳۸ میلیارد ریال در بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.
مجتمع پرورش گاو شیری در روستای فیروزآباد در زمینی به مساحت ۳٫۸ هکتار با ۲۵۰ رأس گاو مولد، ۶۰۰ رأس دام موجود، با اشتغال زایی مستقیم ۱۴ نفر پرسنل و ظرفیت تولید روزانه ۷ تن شیر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی تیمیارت در زمینی به مساحت ۱۱۲۵ متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد ریال، ساختمان دهیاری و شورای اسلامی برکان در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۰۰ متر مربع در ۳ طبقه و با اعتباری در حدود ۱۰ میلیارد ریال، بهره برداری از ساختمان و خودرو آتشنشانی پیله وران در براآن جنوبی در زمینی به مساحت ۹۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۵ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد ریال و بلوار ورودی روستای ازیران به طول ۹۰۰ مترمربع و عرض ۱۸ متر مربع شامل جدول گذاری کناری، رفوژ و سنگفرش کردن آن، روشنایی، ایجاد فضای سبز، دو لاین آسفالت ۸ متری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و با مشارکت اداره راهداری، شرکت برق، دهیاری و بنیاد مسکن، ازجمله طرح هایی بود که امروز با حضور فرماندار اصفهان در بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.
محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در حاشیه افتتاح این پروژه ها ، عنوان کرد: اگر به ۴۳ سال گذشته نگاه کنیم می‌بینیم که روز به روز توان دشمن تحلیل رفته و کشور ما قدرتمندتر شده است.
فرماندار اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) می‌فرمایند فاصله زیادی است بین چیزی که بودیم و جایی که الان قرار داریم، یک روز می‌ترسیدند که به ما اسلحه بدهند، امروز می‌ترسند که ما به دوستانمان در منطقه سلاح و موشک بدهیم، یک روز سفارت آن‌ها در ایران پایگاه جاسوسی بود و توصیه می‌کردند و امروز اتحاد بین‌المللی تشکیل می‌دهند تا بتوانند ما را شکست دهند و موفق هم نبوده اند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =