بازدید فرماندار اصفهان از شهرهای بهارستان و زیار و روستاهای کوی راه حق و دستجاء

فرماندار اصفهان عنوان کرد: انشاء ا… با هماهنگی و همکاری بین بخشی مسائل و مشکلات موجود شهرهای بهارستان و زیار و روستاهای کوی راه حق و دستجاء پیگیری و اقدامات مقتضی در راستای رفع این مشکلات انجام خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان روز گذشته (جمعه) با حضور در بخش مرکزی اصفهان، از شهرهای بهارستان و زیار و روستاهای کوی راه حق و دستجاء بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، بر ارائه خدمات کامل و شبانه روزی مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه های شهر زیار و روستای دستجاء و همچنین اصلاح نقاط پرخطر و حادثه خیز تأکید کرد.

احمدی همچنین با تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی و معتمدین مردم دیدار و عنوان کرد: انشاء ا… با هماهنگی و همکاری بین بخشی مسائل و مشکلات موجود پیگیری و اقدامات مقتضی در راستای رفع این مشکلات انجام خواهد شد.

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =