با حضور فرماندار ،مرکز تجمیعی واکسیناسیون شمال شهر اصفهان افتتاح شد

فرماندار اصفهان همزمان با دومین روز از ایام الله مبارک فجر در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شمال شهر اصفهان ( شهید باهنر ) اظهار کرد: بهترین اقدام برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برپایی جشن خدمت به مردم است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی صبح امروز چهارشنبه همزمان با دومین روز از ایام الله مبارک فجر در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شمال شهر اصفهان ( شهید باهنر ) اظهار کرد: بهترین اقدام برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برپایی جشن خدمت به مردم است.
وی افزود: امروز خوشحالیم که همزمان با افتتاح رسمی مرکز تجمیعی واکسیناسیون، مردم در حال استفاده از این مرکز هستند و به صورت نمایشی این افتتاح رقم نخورده است.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: رفتار انقلابی برای خدمت به مردم نیاز است و رفتار اداری در این عرصه کارساز نیست، اگر قرار بود بر اساس رفتار اداری امروز اقدام کنیم نه دانشگاه شهید باهنر موظف به تأمین مکان و نه شهرداری موظف به حمایت بود و کار خدمت به مردم مغفول می‌ماند.
احمدی خاطرنشان کرد: مایه تأسف بود که شهروندان شمال شهر در اتوبوس‌های واحد واکسن بزنند در حالی که در اصفهان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد، بنابراین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مقام احترام به شهروندان شمال شهر با همت جمعی دانشگاه فرهنگیان، شهرداری منطقه هفت و مرکز بهداشت شماره یک افتتاح شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در جشن بزرگداشت انقلاب مضاف بر اینکه باید جنایات رژیم پهلوی برای جوانان بیان شود در عین حال باید چشم انداز آینده نیز تبیین شود که برای رسیدن به افق روشن نیاز به همت، عزم و اراده انقلابی است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =