با حضور فرماندار اصفهان ساختمان پست امداد و پروژه تکمیل گازرسانی “شهرک شهید کشوری” افتتاح شد

طی آیینی با حضور محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از اهالی منطقه ، ساختمان پست امداد شرکت گاز منطقه ۶ واقع در شهرک شهید کشوری و همچنین تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرک افتتاح شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، طی آیینی با حضور محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از اهالی منطقه ، ساختمان پست امداد شرکت گاز منطقه ۶ واقع در شهرک شهید کشوری و همچنین تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرک افتتاح شد.
در این مراسم فرماندار اصفهان طی سخنانی با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و اعیاد ماه رجب ، علت افتتاح این ساختمان و دیگر پروژه های عمرانی در شهرک شهید کشوری را رسیدگی به نیازها و ضرورتهای ساکنان این شهرک بیان کرد و گفت :ساکنان این شهرک نیازمند آرامش هستند و افتتاح این مرکز نیز در جهت ایجاد آرامش و خدمت رسانی به آنان است.
احمدی با اشاره به برگزاری جلسات و پیگیریهای مکرر در خصوص رفع مشکلات شهرک شهید کشوری و لزوم ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و … به اهالی این شهرک گفت : تاکنون جلسات و پیگیریهای زیادی با همکاری مسئولان دستگاههای اجرایی و شرکت عمران شهرک در خصوص ارائه امکانات و خدمات به این منطقه صورت گرفته و در تلاش هستیم با هم افزایی و همکاری بتوانیم خدماتی مطلوب ودر شان مردم و مد نظر دولت سیزدهم ارائه کنیم‌.
وی بابیان اینکه پایگاه اورژانس و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی این شهرک نیازمند تحول است افزود: خدماتی در این شهرک نظیر پایگاه آتش نشانی ایجاد شده که به تجهیز و ارتقاء نیازمند است.
فرماندار اصفهان خاطر نشان ساخت : باید بگونه ای عمل کنیم تا اگر کسی ساکن این شهرک شد هیچ مشکلی در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان ، شهرسازی و … احساس نکند و با آرامش زندگی کند.
احمدی با اشاره به ظرفیتهای خوب این شهرک اظهار امید واری کرد با همکاری خوب مسئولین و ظرفیتهای خوب این منطقه شاهد رفع نیازهای ساکنین و ارائه خدمات مورد انتظار شهروندان باشیم.
گفتنی است ساختمان پست تعمیرات و امداد گاز منطقه ۶ (شهرک شهید کشوری ) در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و بنای ۲۵۰ متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با همکاری شرکت گاز استان و شرکت عمران شهرک شهید کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید ، همچنین پروژه گازرسانی به بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنین این شهرک نیز تکمیل شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =