فرماندار اصفهان: مرور چگونگی پیروزی انقلاب برای پیشکسوتان و تبیین آن برای نسل جدید بسیار حائز اهمیت است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: علیرغم مشکلات موجود، ظرفیت های خوبی در داخل کشور وجود دارد که با روحیه انقلابی، کار و تلاش جهادگونه و همکاری و همراهی مردم با مسئولان می توانیم بسیاری از این مشکلات را مرتفع سازیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بین نمازگزاران مسجد جواد الائمه (ع) واقع در خیابان آل بویه منطقه ۷ شهرداری اصفهان، ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر و تقارن این ایام فرخنده با ماه پرفضیلت رجب، با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «ماه های مبارک رجب و شعبان که مقدمه ایست برای ورود به ماه رمضان، مقدمه ایست برای ورود برای شناخت میزبان»، خاطرنشان کرد: این دو ماه پربرکت فرصت مناسبی برای شناخت میزبان در ماه رمضان و بهره گیری از برکات این ماه مبارک است.

فرماندار اصفهان با اشاره بر اینکه دشمنان به دنبال غفلت و فراموش شدن چگونگی به ثمر رسیدن انقلاب و و قایع آن ایام هستند، تأکید کرد: مرور چگونگی پیروزی انقلاب و مرور آن برای پیشکسوتان انقلاب و تبیین آن ایام برای جوانان و نوجوانان (نسل حاضر) یک ضرورت و بسیار حائز اهمیت است.

احمدی افزود: امام راحل (ره) در شرایطی انقلاب کردند که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و کشور ما در همه عرصه ها سلطه پذیر بود که مصادیق آن در اصل حکومت و بطن جامعه کاملا مشهود بود و اینها باید برای نسل جدید به درستی تبیین گردد.

وی در ادامه گفت: مردم ما با داشتن روحیه عدالت خواهی، عزت طلبی، تحول خواهی، سر دادن شعار «ما می توانیم» و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) بستر لازم را برای سرنگونی حکومت منحوس  پهلوی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فراهم ساختند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که آرمان ها و دستاوردهای انقلاب باید برای مردم بالاخص برای نسل جدید تبیین گردد.

احمدی افزود: علیرغم مشکلات موجود، ظرفیت های خوبی در داخل کشور وجود دارد که با روحیه انقلابی، کار و تلاش جهادگونه و همکاری و همراهی مردم با مسئولان می توانیم بسیاری از این مشکلات را مرتفع سازیم.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در تزریق دوز سوم واکسن کرونا، عنوان کرد: بیش از ۸۶ درصد از واجدین شرایط (۱۸ سال به بالا) در اصفهان واکسینه شده اند اما تعدادی از مردم مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند و بیش از ۷۰ درصد از فوتی ها در سویه جدید کرونا از بین افرادی است که واکسن تزریق نکرده و یا مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند که مردم عزیز باید به این امر مهم توجه ویژه ای  داشته باشند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =