پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرخنده میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به تمامی شیعیان جهان بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به تمامی شیعیان جهان بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند امامت و ولایت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

زندگی سراسر برکت مولی الموحدین حضرت علی (ع) الگویی تمام عیار برای هر انسان روشن ضمیر است و عدالت، مردم داری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقوق تک تک آحاد جامعه، از یادگارهای ماندگار علم و عمل ایشان محسوب می شود.

اینجانب فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت را به تمامی شیعیان راستین آن امام همام بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال سعادت، تندرستی و پیروی صادقانه از سیره علوی را برای همگان آرزومندم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =