بهره برداری از مجتمع پرورش دام شیری با ۶۰۰ رأس دام و تولید روزانه ۷تن شیر همزمان با دهمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دولت سیزدهم تلاش دارد تا مشکلات زیاد انباشت شده به واسطه بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها حل شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با دهمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر، با حضور فرماندار اصفهان در بخش مرکزی، مجتمع پرورش دام شیری در زمینی به مساحت ۳٫۸ هکتار با ۶٠٠ راس دام و ۲۵۰ دام مولد با اشتغالزایی مستقیم ۱۴ نفر و ظرفیت تولید روزانه ۷ تن شیر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، اولین پروژه ای بود که در منطقه فیروزآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در حاشیه بهره برداری از این مجتمع، ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصلی‌ترین محور شکل‌گیری انقلاب مبانی دینی بود و گام‌های خوبی در این زمینه به واسطه تبعیت مردم ایران از ولی فقیه برداشته شد و جشن پیروزی چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، جشن پیروزی پیشرفت مردم و جشن پیروزی بر دشمنانی است که هر روز ضعیف تر از دیروز می شوند.

فرماندار اصفهان با اشاره به پیشرفت کشور از ابتدای انقلاب تاکنون، افزود: یکی از مصادیق پیشرفت مردم در حوزه عمرانی و تولیدی است، البته ناکامی هایی هم داشته ایم؛ این که ما مسؤولان امروز در این واحد تولیدی هستیم تقدیر از سرمایه‌گذاری است که در راستای تولید و شعار ما می‌توانیم قدم برداشته است.

احمدی عنوان کرد: چیزی که ما امروز اینجا دیدیم این است که بخشی از زنجیره ارزش، اینجا محقق شده است و ما هم باید تلاش کنیم تا این زنجیره کامل تحقق یابد.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مقوله اشتغال در منطقه فیروزآباد تصریح کرد: اولویت مسأله اشتغال در این منطقه باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد و دهیار و بخش‌دار محترم باید برای تولید و اشتغال در این منطقه کمک کنند.

فرماندار اصفهان افزود: دولت سیزدهم تلاش دارد تا مشکلات زیاد انباشت شده به واسطه بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها حل شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =