فرماندار اصفهان خبر داد: افتتاح و بهره برداری از ۱۴۳ پروژه عمرانی در شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر

فرماندار اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۴۳ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال، اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارک فجر امسال، ۱۴۳ پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان مجموعا با اعتباری افزون بر ۱۰۳۳میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ایام ا… دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب ، خاطرنشان کرد: این ایام، فرصت مناسبی جهت تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برای مردم بویژه جوانان و نوجوانان است .
فرماندار اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۴۳ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال، اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارک فجر امسال، ۱۴۳ پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان مجموعا با اعتباری افزون بر ۱۰۳۳میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی ، منابع داخلی دستگاه های اجرایی، شهرداریها، دهیاریها و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی ، افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: بخش عمده ی این پروژه ها، شامل ۱۲۵ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۰۰۹ میلیارد تومان در شهرهای شهرستان آماده بهره برداری است.
احمدی گفت: ۱۸ پروژه نیز با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان در روستاهای شهرستان آماده بهره برداری می باشند.
فرماندار اصفهان در ادامه افزود: تعداد ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان توسط شهرداریها و تعداد ۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال توسط دهیاریهای شهرستان تکمیل و به بهره برداری میرسند.
لازم بذکر است پروژه های شهرداری اصفهان شامل این آمار نمی باشد و بیشترین پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر نیز مربوط به شرکت مخابرات ، شرکت توزیع برق و نوسازی مدارس می باشند .

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =