فرماندار اصفهان: رسانه ها عدالت رسانه ای در خصوص جریانات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را رعایت کنند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: رسانه ها بایستی عدالت رسانه ای را درخصوص جریانات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رعایت کنند و واقعیت های موجود را منعکس نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در بازدید از خبرگزاری های فارس و ایمنا، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص «جهاد تبیین»، اظهار داشت: یکی از ابعاد جهاد تبیین، بیان شرایطی که در کشور داشتیم، شرایطی که داریم و افقی که باید به آن برسیم، از این رو ما باید آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ایام ا… دهه مبارک فجر تبیین نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: بحمد ا… خط و مشی دولت سیزدهم خدمت شبانه روزی به مردم است و انشاء ا… بتوانیم در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

احمدی با بیان اینکه رسانه ها می توانند باعث تحرک بخشی به مسئولین شوند، تأکید کرد: رسانه ها بایستی عدالت رسانه ای را درخصوص جریانات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رعایت کنند و واقعیت های موجود را منعکس نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: رسانه ها بایستی با استفاده از شیوه های مختلف باعث رقابت جدی بین کلانشهرها و تبادل تجربیات شوند و موارد را به مسئولان منعکس نمایند.

وی  بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: ما باید با بیان نیازها، اقدامات صورت گرفته و تدابیر اتخاذ شده، در راستای امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.

احمدی اصلی ترین مشکل مدیریتی بخش مرکزی را مشکل ساختار دانست و عنوان کرد: در بخش مرکزی حدود ۸۰ روستا با جمعیت بالاتر از میانگین جمعیت روستایی در قالب یک بخش وجود دارد که انشاء ا… با پیگیری های لازم و طی مراحل قانونی به چند بخش مجزا تقسیم خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود:براساس بازدیدهای انجام شده از حدود ۵۰ روستای بخش مرکزی، طرح هایی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حال پیگیری است و یک روستا را با توجه به ۳ اصل مشارکت مردم، همت مسئولان و استفاده از ظرفیت های موجود به عنوان روستای نمونه و الگو برای دیگر روستاها تعیین کردیم که نتیجه آن هم افزایی و تحول در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، ورزشی، خدمات و غیره خواهد بود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + ده =