فرماندار اصفهان بر نقش مهم ائمه جمعه در برگزاری با شکوه و مردمی مراسم دهه فجر تاکید کرد

فرماندار اصفهان در نشست ائمه جمعه شهرستان، ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای تبیین پیشرفت ها، دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: ائمه جمعه نقش مهمی در حضور با شکوه مردم در برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست ائمه جمعه شهرستان، ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای تبیین پیشرفت ها، دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: ائمه جمعه نقش مهمی در حضور با شکوه مردم برای برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر دارند.
وی دهه فجر را زمان تجدید بیعت دوباره با آرمان های بلند انقلاب و امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: برنامه ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضروری است و نقش ائمه جمعه در به صحنه آمدن مردم برای شرکت در آیین های گرامیداشت دهه فجر بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن بی بدیل است.
فرماندار اصفهان با اشاره به هجمه دشمنان و مخالفان نظام در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب گفت: مردم بیدار و آگاه با وجود مشکلات و گرفتاری ها با حضور پرشور در مراسم دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان نظام خواهد داد.
احمدی افزود: ایران اسلامی در چهار دهه گذشته به موفقیت های بسیاری دست یافته و باید برای نسل جوان و آینده سازان جامعه تبیین کنیم.
او با بیان این که برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر بر اساس رعایت دستورالعمل های بهداشتی هرچه باشکوهتر برگزار خواهد شد، به شیوع دوباره بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه و روحانیون در عرصه پیشگیری از کرونا در جامعه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم نقش مهمی دارند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =