بازدید فرماندار اصفهان و اعضای کمیسیون ماده ۹۹ از روستاهای بخش مرکزی

احمدی فرماندار اصفهان به اتفاق اعضای کمیسیون ماده ۹۹ از روستاهای جوزدان، پیله وران، منشیان، باچه و حیدرآباد بازدید و از نزدیک در جریان ساخت و سازهای غیرمجاز و روند بررسی پرونده های ارسالی به کمیسیون ماده ۹۹ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به اتفاق اعضای کمیسیون ماده ۹۹ از روستاهای جوزدان، پیله وران، منشیان، باچه و حیدرآباد بازدید و از نزدیک در جریان ساخت و سازهای غیرمجاز و روند بررسی پرونده های ارسالی به کمیسیون ماده ۹۹ قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت بررسی و رسیدگی به تغییر کاربری های صورت گرفته در محدوده شهرستان، عنوان کرد: پیشگیری از تخلفات، بهترین و کم هزینه ترین راه برای حفظ اراضی کشاورزی و باغات و همچنین سرمایه های ملی است.

احمدی با تأکید بر لزوم اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، افزود: کلیه دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها لازم است برای برخورد مؤثر با ساخت و سازهای غیرمجاز نسبت به همکاری و در اختیار قرار دادن تجهیزات خود اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به ارسال گزارش تخلفات صورت گرفته در اسرع وقت به بخشداری اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 10 =