فرماندار اصفهان : رسانه ها می بایست سبکهای جدید و هدفمندی را برای اطلاع رسانی طراحی کنند

فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان با بیان اینکه در جا به جایی مدیران و نیروها با محدودیت و موانع قانونی مواجه هستیم، افزود: به محض انتصاب مدیران کل استان، تعیین مدیران شهرستانی در اصفهان با هماهنگی فرماندار انجام خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان با بیان اینکه در جا به جایی مدیران و نیروها با محدودیت و موانع قانونی مواجه هستیم، افزود: به محض انتصاب مدیران کل استان، تعیین مدیران شهرستانی در اصفهان با هماهنگی فرماندار انجام خواهد شد.
احمدی با اشاره به تشکیل شورای مشورتی جوانان، تصریح کرد: تشکیل شورای مشورتی جوانان جزء برنامه های ما است و جلساتی نیز در این خصوص با جوانان فعال برگزار شده و انشاء ا… در آینده نزدیک جلسه این شورا را به طور رسمی برگزار خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: مشاوران کاملا افتخاری در بخش‌های مختلف مانند بیمه، ایثارگران ، امور اجتماعی ، امور بانوان و… تعیین کردیم که درخواست‌های مردمی را به آن‌ها ارجاع می‌دهیم تا سریعاً مشکلات مردم را که بعضاً روزهای دوشنبه در ملاقات مردمی با فرماندار مراجعه و مطرح می‌کنند، حل کنند.
احمدی هم‌چنین اعلام کرد: در حال تهیه تاریخ شفاهی فرمانداری هستیم تا برای آینده هر اقدامی شده ضبط شود و در مواقع مختلف از آن استفاده شود.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: رسانه ها بایستی در اخبار خود از تعریف و تمجیدها بپرهیزند و صرف نظر از نام و عنوان افراد، اقدامات مثبت و امیدآفرین را به جامعه منعکس و رسانه ای کنند.
احمدی افزود: رسانه ها می بایست در طراحی سبک های جدید، مطلوب و هدفمند اطلاع رسانی، نحوه مطالبه گری از مسئولان و امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه به روش های جدید را کار کنند.
وی بر لزوم اولویت بندی موضوعات مختلف در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: رسانه ها می توانند اولویت ها را پیشنهاد و مسئولین را به سمت این اولویت ها راهنمایی کنند.
احمدی افزود: جریان انقلابی و رسانه ای باید در اقصی نقاط شهرستان ساختار مردمی مشترک و هدفمندی را طراحی و تقویت کنند تا بوسیله آن موج رسانه ای مطالبه گری موثر و هدفمند انجام شود.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =