فرماندار اصفهان : معرفی ۲۵ آبان و افتخارات اصفهان از طریق هنر و هنرمندان انجام شود

فرماندار اصفهان در مراسم رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی هنری فانوس و تقدیر از افرادی که در روز ۲۵ آبان فعالیت‌ داشتند، اظهار کرد: امروز بهترین الگو برای زندگی‌مان دفاع مقدس است،

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در مراسم رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی هنری فانوس و تقدیر از افرادی که در روز ۲۵ آبان فعالیت‌ داشتند، اظهار کرد: امروز بهترین الگو برای زندگی‌مان دفاع مقدس است، گاهی اوقات تنها از نظر مجاهدت مسلحانه به این موضوع نگاه می‌کنیم در صورتی که اوج اخلاق، معنویت، ایثار، تلاش و نشاط را در آن شاهد بودیم.
وی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس به مدیریت جهادی در حد اعلا عمل شد و فرهنگ‌سازی ارزشمندی که در اثر رفتار انسان‌ها شاهد بودیم ماندگار شد و برای مجاهدان دنیا نیز الگو شد.
احمدی با بیان اینکه عمل به آیات قرآن و توجه به سیره اهل بیت می‌‌تواند الگویی برای امروز باشد اما نیاز است این الگو معرفی شود، عنوان کرد: اصفهان به‌عنوان مهد حضور در دفاع مقدس معرفی نشده است، برای مثال اینکه زمانی که در یکی از روستاها برای تشییع شهدا مردی حضور نداشته و همه در جبهه حضور داشتند موضوعی است که کم‌تر کسی در جریان آن است و تنها توسط شهید آوینی بیان شده است.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه نسبت به معرفی دوران پرافتخار اصفهان در دوران مقدس کارهای نکرده زیادی داریم و نیاز است به آن بپردازیم، یادآور شد: اگر ۲۵ آبان به‌عنوان روز شاخص معرفی می‌شود، پشتوانه معنوی کلام امام(ره) و هزاران شهید را دارد اما نتوانستیم اصفهان را در این عرصه درست معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه شهدای شاخص اصفهان با ابزار هنر به درستی معرفی نشده‌اند، بیان داشت: اگر امروز قرار بر این است که جشنواره ملی در اصفهان برگزار شود یک فرصت است، اگر اصفهان مهد شجاعت، علم و فناوری است در کنار آن مهد هنر هم هست و نیاز است از طریق هنر شهدا را معرفی کنیم.
احمدی خاطرنشان کرد: نیاز است معرفی ۲۵ آبان و افتخارات اصفهان در عرصه‌های مختلف با بهره‌گیری از هنر و هنرمندان در مهد هنر که اصفهان است صورت بگیرد و باید تمام سازمان‌ها برای این مورد کمک کنند تا در این جشنواره رشد مؤثر و چشمگیری را ببینیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =